vrijdag 14 december 2012

Elmo (egel-mol)

Het Fabel Dierenbos is een kleurrijk bos met gehaakte dieren.
Rondom de bomen en hoog in de bomen zie je de meest vreemde beesten met ieder een klein verhaaltje over hun grote avonturen.

De kleine verhaaltjes met hun grote avonturen wil ik gebruiken voor mijn kinderboek en zijn tijdelijk opgeborgen
in het dierenbos. De dieren houden een grote winterslaap en liggen warm en knus in hun holletjes. Als je heel stilletjes door het dierenbos loopt en goed om je heen kijkt zie je ze misschien.

Ik wil ze graag aan je voorstellen


Elmo de sneeuwschuiver...

















Elmo is een haakpatroon uit het boekje "Gehaakte dierenvriendjes"' van Christel Krukkert





6 opmerkingen:

  1. Super leuk! Voor jou ook hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's en wat een leuk verhaaltje.
    Het egeltje staat op mijn to-do list. Mijn zoontje is er helemaal verliefd op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de egel ook heel schattig, maar het haken met deze pluizige-wol vind ik wel lastig.... :-S

    BeantwoordenVerwijderen