donderdag 6 december 2012

Ko Nijn

Het Fabel Dierenbos is een kleurrijk bos met gehaakte dieren.
Rondom de bomen en hoog in de bomen zie je de meest vreemde beesten met ieder een klein verhaaltje over hun grote avonturen.

De kleine verhaaltjes met hun grote avonturen wil ik gebruiken voor mijn kinderboek en zijn tijdelijk opgeborgen
in het dierenbos. De dieren houden een grote winterslaap en liggen warm en knus in hun holletjes. Als je heel stilletjes door het dierenbos loopt en goed om je heen kijkt zie je ze misschien.

Ik wil ze graag aan je voorstellen


Ko Nijn









Ko Nijn is een haakpatroon van Stip en Haak


6 opmerkingen:

  1. Ach wat een leuke blog.
    Zo mooie foto's en dan die lieve verhaaltjes erbij...
    De patronen van Stip en Haak zijn inderdaad zooooo leuk, heb er zelf ook al veel van gemaakt...
    Een feestje om hier rond te kijken,wil wel graag volger worden maar zie niet waar...
    Ben ik kippig of heb je je volg-knop verstopt....
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je berichtje.
    Ik heb een mail gestuurd watje moet doen om volger te worden.

    Groeten, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pluisje ziet er super schattig uit! Bedankt voor je linkje naar mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan en nogmaals bedankt voor het patroontje van Pluisje.

    BeantwoordenVerwijderen