dinsdag 4 december 2012

Snowy het sneeuwmannetje

Het Fabel Dierenbos is een kleurrijk bos met gehaakte dieren.
Rondom de bomen en hoog in de bomen zie je de meest vreemde beesten met ieder een klein verhaaltje over hun grote avonturen.

De kleine verhaaltjes met hun grote avonturen wil ik gebruiken voor mijn kinderboek en zijn tijdelijk opgeborgen
in het dierenbos. De dieren houden een grote winterslaap en liggen warm en knus in hun holletjes. Als je heel stilletjes door het dierenbos loopt en goed om je heen kijkt zie je ze misschien.

Ik wil ze graag aan je voorstellen


Snowy










Snowy © Pluizewol - december 2012

12 opmerkingen:

  1. Snowy, doe je de groetjes aan de Kerstman van mij? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat maak jij leuke (foto's van je) poppetjes!! :) ik ben gelijk volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Inge.

      Ik ben ook volger van jou blog.
      Leuke site...helemaal hip!

      Verwijderen
  3. helemaal geweldig,maar ik vind de verhaaltjes ook heel erg leuk.
    Ga zo door.!!!!!!!!!!! groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze geweldig, is daar een patroontje van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Vlinder,

      Ik heb een patroontje van "Snowy het sneeuwmannetje".
      Als je mij verteld waar ik het naar toe kan mailen, stuur ik het patroontje door.

      Groeten, Mandy

      Verwijderen
    2. Pdf heb ik via de mail gestuurd.

      Succes en veel haakplezier :-)

      Verwijderen
    3. Hallo Mandy, wat life maar helaas is het mailtje niet aangekomen.
      Zal ik even een ander mailadres hier doorgeven? creatieve.vlinder at gmail.com

      Verwijderen
    4. Het haapkatroon van het sneeuwmannetje heb ik naar bovenstaand email gestuurd.

      Veel haakplezier!

      Verwijderen
  5. Hallo Mandy,

    Het patroontje is aangekomen, mail is beantwoord.

    Dank je wel voor de snelle reactie.

    BeantwoordenVerwijderen