zondag 6 januari 2013

Toby de teckel

Het Fabel Dierenbos is een kleurrijk bos met gehaakte dieren.
Rondom de bomen en hoog in de bomen zie je de meest vreemde beesten met ieder een klein verhaaltje over hun grote avonturen.

De kleine verhaaltjes met hun grote avonturen wil ik gebruiken voor mijn kinderboek en zijn tijdelijk opgeborgen
in het dierenbos. De dieren houden een grote winterslaap en liggen warm en knus in hun holletjes. Als je heel stilletjes door het dierenbos loopt en goed om je heen kijkt zie je ze misschien.

Ik wil ze graag aan je voorstellen


Toby de speurhond teckel









Toby de speurhond teckel © Pluizewol - jan. 2013

10 opmerkingen:

  1. He Mandy,

    Leuk hoor even uitprinten en aan Sam voorlezen!

    groetjes, Mischa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Mischa.
    Veel voorlees plezier!

    Straks hoef je het niet meer uit te printen, dan lees je het voor uit mijn kinderboek ;-)


    Groeten Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja en wanneer ga je daar dan (eindelijk) mee beginnen?
      Want dit verhaaltje is ook weer zo leuk.

      Groetjes Heidi

      Verwijderen
    2. Euuuh, ben toch al begonnen hihi.

      Met mijn grafische programma's zal ik een begin maken met de layout van het kinderboek.
      En als dat klaar is gaat het naar de uitgever :-)

      Wel makkelijk dat ik als Grafisch vormgever alles zelf kan doen :-)

      Verwijderen
  3. Benieuwd naar de verdere avonturen in het Fabel Dierenbos!!!

    Groetjes, Saskia & Poekie, :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook ik ben benieuwd.
      De verhalen ontstaan als ik een knuffel heb gehaakt.

      Er zijn zoveel leuke patronen...zucht.

      Verwijderen
  4. Hehe eindelijk ga je schrijven, het is je al zo vaak gezegd vroeger al.
    Nu samen met je gehaakte knuffels zal heel leuk worden heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die teckel is geweldig! De andere dingen die je haakt trouwens ook. En ik vind je foto's supermooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Klaartje Nel.
      Leuk dat je volger bent geworden :-)

      Verwijderen