vrijdag 29 maart 2013

Molly

Het Fabel Dierenbos is een kleurrijk bos met gehaakte dieren.
Rondom de bomen en hoog in de bomen zie je de meest vreemde beesten met ieder een klein verhaaltje over hun grote avonturen.

De kleine verhaaltjes met hun grote avonturen wil ik gebruiken voor mijn kinderboek en zijn tijdelijk opgeborgen
in het dierenbos. De dieren houden een grote winterslaap en liggen warm en knus in hun holletjes. Als je heel stilletjes door het dierenbos loopt en goed om je heen kijkt zie je ze misschien.

Ik wil ze graag aan je voorstellen


Molly


Molly © Pluizewol - maart 2013

9 opmerkingen:

  1. Leuk blog heb je en leuk schaap in leuke kleurtjes, ik heb dit schaapje ook gehaakt maar dan in naturel kleurtjes.Ik ben meteen volger geworden :-)

    groetjes Yvonne
    http//:masilacreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Yvonne,

      Grappig om te zien, dat er zoveel verschillende Schaap "Suusje" zijn.
      Geen één is hetzelfde.
      Jou Lief Schaapje is ook lief...heel mooi in beige / grijs tinten.

      Ik ga je blog volgen!
      Fijn paasweekend :-)

      Verwijderen
  2. Wat is je schaapje mooi geworden! Leuke kleuren heb je gebruikt!

    Fijne paasdagen,
    groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Herriet,

      Ik had het patroon al weken geleden bij je besteld en al snel gehaakt, maar de losse onderdelen moesten nog aan elkaar worden gehaakt.

      Ben benieuwd wat je volgend creatief ontwerp wordt :-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke blog, en mooie foto's Ook ik ga je volgen

    Fijne Paasdagen

    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marian voor je compliment.

      Fijne paasdagen.
      Groeten, Mandy

      Verwijderen
  4. Hoi Mandy,

    Wat een snoetje zeg! Schapen zijn mijn lievelingsdieren ;)
    Ik zag ook in mijn statistieken dat er doorverwijzingen kwamen van dit Blog af! Bedankt! Ik zal daarom dit Blog in de Bloglijst van de Knuffelactie zetten ;)

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maaike,

      Een schaap is ook een schattig wollig dier.
      Als ik een grote tuin zou hebben, zou ik het liefst een schaapje in de wei willen...helaas heb ik geen grote tuin, maar een balkon ;-)

      Dank je wel dat je mijn blog in de lijst hebt geplaatst.
      Ik hoop dat je veel kinderen blij kan maken met een knuffel :-)
      Succes!

      Verwijderen