donderdag 18 april 2013

Granny Square deken *laatste update*













Mijn eerste Granny Square deken...

Wow, ik ben zo trots!
Trots op mijn eerste gehaakte Granny Square deken.

Vandaag heb ik de laatste Granny's gehaakt en er moest natuurlijk ook een mooie rand omheen.
Mijn deken heeft een donker blauwe rand met vasten, misschien dat ik de rand nog iets breder maak.

De wol die over heb (ruim voldoende) daar maak ik een kussen van.
Hetzelfde als mijn deken? Ik heb nog geen idee.
Een ander patroon is misschien ook heel leuk....



IJgenweis © Pluizewol - april 2013

4 opmerkingen:

  1. Hoi Pluizewol,
    wat is hij mooi geworden!
    veel plezier met je volgende project!
    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jacqueline.
      Ik ben er ook heel blij mee.

      Verwijderen
  2. Nou daar mag je zeker trots op zijn, hij is zo mooi geworden!
    Het is een hele klus maar dan heb je ook echt een pronkstuk voor in huis!

    Fijn weekend,
    groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is idd. een hele klus, maar ook leuk om te doen.
      En dit is nog maar een 1 pers. deken... :-S

      Ik zal er de wintermaanden lekker warm van genieten.

      Verwijderen