vrijdag 24 mei 2013

Gehaakte rondjes













Nieuwe kleur voor in huis...

Op de vensterbank staat een fuchsia IKEA vaas met roze en oranje gerbera's en oranje chrysanten.
Deze kleuren geven mij warmte en een zomers gevoel.

Na de zomer wil ik mijn huis een nieuwe kleur geven.
De fuchsia vaas met roze en oranje bloemen bepalen de kleuren die ik ga gebruiken.

Vanmiddag heb ik dit schattig wissellijstje gevuld met 3 Färg (gekleurde) rondjes.
Uiteraard in de kleuren "København (oranje), Oslo (warm rood) en Stockhølm (fuchsia)".

Färg rondjes is een creatief idee van Pluizewol.


Färg rondjes © Pluizewol - mei 2013

2 opmerkingen:

  1. hele leuke kleur voor in huis Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hangt ook vrolijk en gezellig boven de bank. :-)

      Aan de muur hingen eerst twee andere lijstjes met een foto van paarse bloemen.
      Ik denk dat ik nog een zelfde lijstje ga maken met 3 andere oranje, roze, gele en rode rondjes.

      Dan hangen er weer 2 schattige lijstjes boven de bank.

      Verwijderen