zondag 26 mei 2013

Uil *applicatie*

Olle het uiltje

Dit is Olle, een schattig groen uiltje.
Hij zit hoog boven in de boom, op een blauwe tak met gekleurde bladeren.

Een blauwe tak met gekleurde bladeren en een groen uiltje?....hhhmm.
Dat is niet raar...
In het Fabel Dierenbos houden ze wel van kleur, het is daar een kleurrijke beestenboel.

Vanuit de boom, houdt Olle alles goed in gaten, zodat er niemand "stiekem" in mijn notitieboekjes leest.

Niet dat het geheim is, maar mijn creatieve haakpatronen, tips en weetjes houd ik nog even voor mezelf.

Ben je stiekem toch heel nieuwsgierig wat er in staat?
Op mijn blog vindt je een map mijn verzameling (het kopje dieren), daar lees je alle fabelverhalen over het kleurrijke Fabel Dierenbos.

Olle is een patroon uit het boekje Kleurrijke cadeautjes haken.
De tak met gekleurde bladeren is een patroon van Attic 24.



...Een creatief idee van Pluizewol.
Olle © Pluizewol - mei 2013


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, geloof dat ik weet hoe ik mijn nieuwe agenda straks ga opfleuren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het boekje Kleurrijke cadeautjes haken is ook zo leuk.

      Op de blog van Handwerk Juffie zag ik vanmorgen ook een leuke applicatie, hetzelfde notitieboekje versierd met Folklore, van vilt.
      Omdat ik geen vilt in huis heb, heb ik er maar één gehaakt.

      Veel plezier met het opfleuren van jou agenda.
      Ik zie hem vast wel op je blog verschijnen. :-)

      Verwijderen
  2. Wat leuk deze zou ik ook wel op mij agenda willen hebben
    SUPER marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...geen probleem!

      Een leuk idee om te haken als we in Curacao zijn.
      Moet ik wel even het formaat van de agenda weten.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel Twinklez.

      Ik ben ook trots, dat het mij is gelukt.
      Hetzelfde notitieboekje heb ik ook in het grijs, ik weet nog niet wat daar op komt.

      Groeten, Mandy

      Verwijderen