vrijdag 28 juni 2013

Fotolijstjes * Kiddies*


Kiddies

Kiddies zijn snoezige fotolijstjes, gedecoreerd met wenskaarten van Night Owl Paper Goods 

De collectie bestaat uit een viertal fotolijstjes:


Blub water
Kleur: Aqua 
Materiaal: Phildar Cotton 3
Decoratie: Seahorse

Broem auto
Kleur: Limoen
Materiaal: Phildar Cotton3
Decoratie: Party Wagon 

Hopper vliegtuig
Kleur: Mokka
Materiaal: Phildar Cotton 3
Decoratie: Flying Monkey 

Oe-aa boom
Kleur: Mandarine
Materiaal: Phildar Cotton 3
Decoratie: Monkey Love 

Kiddies fotolijstjes is een creatief idee van Pluizewol.


Kiddies © Pluizewol - juni 2013




6 opmerkingen:

  1. Wou, mijn god zeg. Wat een productie draai jij. En alles is ook nog superleuk! Wat zal het gezellig zijn bij jou thuis met al die leuke haaksels :)

    Groetjes Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Zelda, dat je mijn haaksels superleuk vind.

      De fotolijstjes zijn ook leuk om te doen, makkelijk en zo klaar.
      En als ik dan toch creatief bezig ben, maak ik geheel compleet met een originele collage.

      Verwijderen
  2. wat leuk en wat een leuke combinaties geweldig Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn ook zo leuk. :-)

      Ik heb vanavond weer een nieuw fotolijstje gehaakt.
      Hoe deze eruit ziet, houd ik nog even voor mezelf.....ssst.

      Verwijderen
  3. Erg leuk! Regelmatig lees ik je. Log en ik vind de kleurencombinaties dan ook steeds weer geweldig! En vooral. Ook. Hoe. Je dat weer in je blog voorbij laat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Scraffy.

      Leuk,dat je mijn blog regelmatig leest. :-)
      Ik vind het heerlijk om uren te haken...een creatief bijtje dus.
      Als het project af is, verwerk ik het geheel in een leuke kleurrijke collage.

      Ik probeer ook zelf haaksels te ontwerpen, maar dat valt niet mee.
      Door bestaande patronen te haken, leer ik het vanzelf. ;-)

      Verwijderen