zondag 18 augustus 2013

Birdy

Postduiven

Pim, Puk en Pip zijn 3 schattige postduiven.
Ik zal ze even aan je voorstellen.


Pim de postduif:
Pim de rode postduif is een echte postverzamelaar.
Hij verzameld stukjes papier met een belangrijke boodschap en klemt ze tussen zijn snavel.
Zo herinnert hij jou aan een belangrijke boodschap die je niet mag vergeten.

Puk en Pip:
Puk en Pip zijn twee gezellige dames.
Zij houden wel van een praatje, de snaveltjes gaan maar op en neer....tweet, tweet-tweet, tweet.

Birdy
Kleur: Warm rood, Aqua en Warm Grijs
Wol: Phildar Cotton 3
Decoratie: Knopen, wasknijper en decoratie lint.


Haakpatroon van Pim, Puk en Pip kan je vinden bij Stins




Birdy © Pluizewol - augustus 2013





2 opmerkingen:

  1. Oooh wat leuk om ze hier tegen te komen!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik vind het leuk dat ik ze op jou blog heb gezien ;-)

      Het zijn ook schattige vogeltjes.
      Ook leuk voor in de kerstboom, bedenk ik mij net...hihi.

      Verwijderen