dinsdag 6 augustus 2013

Omslagdoek

Van mij

Met een paar bolletjes wol is het dan toch gelukt om een omslagdoek te haken.

Zonder patroon en zonder enig idee hoe het zou worden, zijn er heel wat uren voorbij gegaan...
Na vele stokjes en vasten haken, uithalen en opnieuw beginnen, is mijn omslagdoek dan eindelijk af. :-) 

Als het 's winters koud wordt, zit ik heerlijk warm op de bank met mijn warme deken en mooie omslagdoek.

Van mij
Kleur: Marine blauw, IJsblauw, Wit en Lime
Materiaal: Wol, acryl
Afmeting: Driehoek 200 x 150 x 150 cm.


Van mij © Pluizewol - augustus 2013

6 opmerkingen:

  1. Voor jou kan de winter komen, je bent al op voorbereid,maar dit weer is ook wel erg lekker.Hij is er leuk geworden mooie combinatie
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it! Echt supermooi, dat het maar snel winter is haha :D

    Liefs
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Twinklez.

      Mijn deken en omslagdoek moeten nog even geduld hebben....nog een paar maandjes dan zal ik er heerlijk onder kruipen :-)

      Verwijderen
  3. Heel mooi, en de kleurtjes... geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Herriet.

      Ik had voor mijn deken teveel wol gekocht.
      Ach beter teveel, dan te weinig....de wol kan ik vast wel weer ergens voor gebruiken.
      En zo is mijn omslagdoek ontstaan. :-)

      Verwijderen