vrijdag 16 augustus 2013

Theemuts Cosy

Cosy

Mmm...lekker genieten van een kopje thee, geserveerd met een Cosy theepot.


Op de blog van Crochet with Raymond zag ik een leuke theemuts.
Die wil ik ook!, maar dan zou ik toch eerst een theepot moeten hebben.

Met restjes wol van mijn gehaakte omslagdoek en deken heb ik deze Cosy theemuts gehaakt.

En bij een Cosy theemuts hoort natuurlijk een retro kop en schotel uit grootmoederstijd. ;-)

Cosy theemuts
Kleur: IJsblauw, Wit en Lime
Wol: Acryl

Theepot: Action
Decoratie: Retro kop en schotel van mijn oma.


Cosy theemuts © Pluizewol - augustus 2013









3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk en een mooi kop en schotel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wordt de theepot niet te heet voor acryl garen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, de theepot is niet te heet voor acryl.
      Ik drink niet veel thee en na gebruik haal ik de theemuts eraf.

      Ik wil er ook één met katoen haken....a la pip style ;-)


      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen