donderdag 5 september 2013

Operatie

Galstenen

2 September ben ik geopereerd en is mijn galblaas verwijderd.
De operatie is goed gegaan en diezelfde dag mocht ik naar huis.

Maar ooo wat ben ik moe, moe en nog meer moe....
Ik moet rustig aan doen.
Zodra ik ga lopen...doet het zeer, ik wordt moe, duizelig en moet rusten.

De 4 littekens in mijn buik genezen goed en de galstenen? die komen nooit meer terug :-)

Foto:
Net terug van de o.k. en uitslaapkamer.
Half wakker, half in narcose...pfff wat zie ik er belabberd uit hihi.
Ondanks de vermoeidheid kan ik toch een beetje lachen.




7 opmerkingen:

  1. Geen pretje natuurlijk zo'n operatie. Ik wens je een voorspoedig herstel toe.

    groet,

    Anita Berendsen
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je herstel, dat je maar gauw weer de oude bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Anita en Gerda.

    Het gaat iedere dag een beetje beter. :-)

    Lopen en bezig zijn is nog pijnlijk en vermoeiend, maar ontspannen op de bank met een haakwerkje gaat uitstekend :-)
    Zo kan ik genieten van mijn herstel en mijn omslagdoek...

    Groeten van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel Kristel.

      Ik hoop dat de herstelpijn gauw over is. :-)

      Verwijderen
  5. Hopelijk ben je snel weer de oude, heel veel sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Herriet.

      Het gaat iedere dag een beetje beter. :-)

      Verwijderen