vrijdag 13 september 2013

Sjaal

Roselyne

Op de site van Drops zag ik een leuk sjaal.
Die wil ik ook!, nu nog op zoek naar wol...


Drops is wel mijn favoriet, maar de winkel die Drops verkoopt is maar 1 keer in de week open...helaas.
Zo lang kan ik niet wachten, hihi...

Misschien dat de Wibra nog wat heeft?
Ze hadden niet veel kleuren, maar deze grijze wol vind ik toch wel heel mooi.

De sjaal heb ik gehaakt met haaknaald 4 en 3 bollen wol van 100 gram.
Vanmorgen heb ik rozen erop gehaakt en de draden weggewerkt.

Ik ben heel blij met mijn Roselyne sjaal, een mooie warme sjaal voor de winter.

Roselyne
Kleur: Antraciet
Wol: Saskia; Wibra
Decoratie: 3 gehaakte bloemen
Patroon: Drops

Patroon van Roselyn vindt je bij Drops.

Roselyne © Pluizewol - september 2013










2 opmerkingen:

  1. Heb je vannacht doorgewerkt, hij is heel erg leuk geworden had je genoeg wol???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, vannacht doorgewerkt.

    Ik had de sjaal gistermiddag al af, maar moest de rozen er nog op doen.
    Het patroon is niet moeilijk, zijn alleen maar stokjes en dat haakt heel snel.
    En het voordeel is, dat het maar 1 kleur is, dan heb je niet veel draadjes om weg te werken. ;-)

    Ik heb nog een klein beetje wol over, dus voldoende wol.

    Wat mijn volgend project gaat worden, weet ik nog niet...misschien een leuke gekleurde kol.

    BeantwoordenVerwijderen