vrijdag 4 oktober 2013

Sjaal

Fenna

Een aantal weken geleden heb ik een grijze sjaal gehaakt met dikke wol.
Deze sjaal is lekker warm voor de winter als het buiten koud en guur is.

Toen ik mijn Roselyne sjaal af had, zag ik bij Dutch Crochet mooie wol.
Die wil ik ook!
Ik bedacht mij geen moment en was al op weg naar de Wibra.
Helaas, de Wibra had deze wol nog niet besteld. :-(
Volgende week nog maar weer eens proberen....

Mijn geduld werd beloond.
Een week later hadden ze nog 4 bollen wol.
4 Bollen moet voldoende zijn voor mijn Fenna sjaal. :-)

De Fenna sjaal heeft een speels patroon van stokjes, vasten en lossen,
in warme herfstkleuren.

Patroon vindt je bij Caron Yarnspirations


Fenna sjaal © Pluizewol - oktober 2013














4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Anja.

      Als het kouder wordt heb ik een lekkere warme sjaal.

      Verwijderen
  2. Heel leuk het geheel met op de voorgrond de sjaal.marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de sjaal ook mooi geworden.
      Jammer dat de Wibra geen Fenna wol meer heeft ;-)

      Verwijderen