donderdag 28 november 2013

Engeltjes voor in de kerstboom

Over een paar weken ga ik de kerstboom weer optuigen.
Mijn eerste kerstboom was een echte kerstboom, versierd met paarse en zilveren kerstballen, engelenhaar en een slinger van kleine balletjes. Jaar na jaar kwamen er andere kleurtjes en figuurtjes bij en heb ik de zilveren kerstballen niet meer gebruikt.

Dit jaar wil ik de kerstboom versieren met rode kerstballen, glazen kerstballen, houten figuurtjes, gehaakte kerstballen, rode paddenstoelen met witte stippen, een rode kerstslinger van kleine balletjes en de brocante kerstballen van mijn oma.

En deze twee engeltjes horen er natuurlijk ook bij.
Ze zijn zo schattig, ik ga er nog meer haken voor mijn "nieuwe" kerstboom.


Engel © Pluizewol - november 2013







2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Vind ik ook. Ik zag het patroon op een Engelse site.
      Deze lieve engeltjes zijn makkelijk te haken en leuk voor in mijn kerstboom.

      Ik moet alleen nog reen paar ode kerstballen hebben, Misschien dat Action leuke heeft en anders even shoppen op een kerstmarkt.

      Verwijderen