zondag 12 januari 2014

Crochet Along *update*

Ik ga maar door en door, tot het echt te donker wordt om nog een steek te zien. 
Een toer met stokjes, een toer met halve stokjes en oh wat een verrassing...een nieuwe steek die ik nog niet ken. 

Bij de sterrensteek ging het niet helemaal goed, maar ik zag niet wat er fout kon zijn.
Nog een paar steken en dan ben ik bij het eind van de toer en toen ontdekte ik dat ik 2 vasten heb samen gehaakt in plaats van 3.....zucht.
Ik heb de sterrensteek keurig opnieuw gehaakt en nu is die wel goed...helemaal blij.

Met trots en vol enthousiasme ben ik verder gegaan en inmiddels bij toer 38 aangekomen.
Mijn deken was al mooi, maar na iedere toer wordt de kleurencombinatie nog mooier dan ik zelf in gedachten had. 

Ik weet dat je nieuwsgierig bent en je smeekt er bijna om, om mijn deken te zien.
Maar je zou toch echt een paar weken moeten wachten ;-)
Een kleine troost...over een paar dagen is er een nieuwe "update" van week 3.


Crochet Along © Pluizewol - januari 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen