donderdag 9 januari 2014

Crochet Along - Week 1

Vanmiddag heeft de postbode mijn pakketje met wol bezorgd.
Yeah! Na een paar dagen wachten, duimen en nog meer duimen kan ik "ook" beginnen met de Crochet Along deken.

Snel maak ik het pakketje open, ik ben ook zo benieuwd naar de wol. 
Het was liefde op het eerste gezicht haha...
Elke de lieve eigenaresse heeft er nog een klein kadootje bij gedaan...zo lief!

Tja en nu? Hoeveel lossen moet ik haken voor de juiste breedte :-S
Gewoon beginnen en wat doen is geen optie, er komt toch heel wat rekenkunde aan te pas. En laat ik nu een rekenwonder zijn...ahum.
Trots als ik ben, is het mij gelukt en de eerste toeren zijn gehaakt.

Week 1 is een feit!
Ik ben zo enthousiast dat ik week 2 ook heb gehaakt......sstt.
Maar die laat ik je nog niet zien, lekker puh!



Stylecraft DK is geleverd door HuisZes
"Crochet Along" © Pluizewol - januari 2014













Geen opmerkingen:

Een reactie posten