vrijdag 10 januari 2014

Crochet Along - Week 2

Ojee, ik ga ook veel te snel met haken. Week 2 is net begonnen en ik begin met toer 10.

Gistermiddag ben ik begonnen met lossen, halve stokjes en stokjes haken. Dat was zo gedaan!

Zo gedaan? Alle voorbereidingen dat heeft veel tijd in beslag genomen, maar een toer halve stokjes en stokjes haken dat gaat in één stuk door.
De middag werd overschaduwt door de avond en ik ging maar door en door...
De kat ligt heerlijk naast mij te spinnen, een kleine pauze voor Wie is de Mol en daarna weer verder...
Inmiddels was het al zo donker en zo laat, dat ik wel moest stoppen.
Tijd om te slapen en morgen weer enthousiast verder.


Stylecraft DK is geleverd door HuisZes
"Crochet Along" © Pluizewol - januari 2014


4 opmerkingen:

  1. Moet nog beginnen aan de volgende toeren. Eerst even een bezoekje brengen aan een paar blogjes! Wat maak je er een mooie fotocollage van....erg leuk, Kan ik niet op cursus bij je? ;))
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blogjes bezoeken daar gaat ook veel tijd in zitten, ik zie altijd te veel leuke dingen hihi.
      Leuk om te lezen dat je mijn fotocollage's mooi vindt. Ik maak ze met Photoshop, waar ik al mijn creativiteit in kan verwerken. (Ik heb in de Grafische sector gewerkt, anders was het mij ook niet geluk ;-)

      Jou blog is ook leuk, die ga ik volgen.
      Ben ook benieuwd naar jou deken :-)

      Groeten van Mandy

      Verwijderen
  2. wat een mooie kleuren zo bij elkaar... ik moet nog beginnen aan tweede deel, eerst even wat andere prioriteiten, maar morgen moet ik wel ergens de tijd kunnen vinden ;)

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haak nu voor het eerst met StyleCraft DK en ik haak maar door en door...zo fijn is de wol.
      Mijn plan was om per week de toeren te haken, maar ik begin nu "al" met toer 30. Op mijn blog blijf ik braaf bij de les en zal ik per week de gehaakte toeren laten zien ;-)

      Naast het Crochet Along project heb ik nog meer haakwerkjes die ik wil haken. (Ik zie teveel leuke dingen).
      Deze week heb ik ook het boek Haken & Kleur gekocht, daar staan ook mooie dingen in....zucht.

      Verwijderen