vrijdag 17 januari 2014

Crochet Along - Week 3

"Eindelijk" een nieuwe update van mijn deken.
Vandaag is de 3e week van start gegaan en ook deze toer was niet zo moeilijk.
Twee nieuwe toeren zijn aan de deken toegevoegd. Eén toer met halve stokjes en één toer met stokjes.
Ik had stiekem gehoopt dat de Catherine Wheel er ook bij zou zijn.

In realtime ben ik met toer 54 begonnen. Grappig dat ik de Catherine Wheel zojuist voor de tweede keer heb gehaakt.
Het heeft wel enige frustraties gehad...zucht. Ik ben gewoon te kieskeurig met de kleurencombinatie. Had ik een toer gehaakt, haalde ik de toer weer uit. Het was gewoon niet mooi bij elkaar en dan maar weer opnieuw en weer opnieuw en weer opnieuw...diepe zucht.


Crochet Along © Pluizewol - januari 2014


Geen opmerkingen:

Een reactie posten