vrijdag 24 januari 2014

Crochet Along - Week 4

Een nieuwe week, een nieuwe update van mijn deken.

De Catherine Wheel is voor mij een nieuw patroon. Ik ben wel een ervaren haakster, maar ken nog lang niet
alle steken en patronen.
Ben heel benieuwd of het mij lukt...

Aandachtig lees ik het patroon en volg steek na steek wat ik moet doen.
Na een aantal "halve wielen" is de 1e toer klaar...maar ik ben er nog niet.

Ooh wat heb ik een moeite met losjes haken. Of ik haak te vast of ik haak te los.
En ik ben dan ook zo "ijgenweis" om niet met een grotere haaknaald te haken.
Ik heb het wel geprobeerd, maar dan vind ik de Catherine Wheel niet mooi worden.

Ik ben tevreden met het eindresultaat. De volgende keer misschien toch met een grotere haaknaald proberen.
Proberen kan altijd, toch?


Crochet Along © Pluizewol - januari 2014





4 opmerkingen:

  1. Zoet er goed uit. Ik moet week 4 nog doen heb net week 3 af.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wendy.

      Ik ben ook trots op mijn deken.
      Toer na toer zie ik hoe mooi mijn deken wordt en het maakt niet uit welke kleurencombinatie ik doe...alles is mooi.

      Ik ben niet de enige die trots is, we zijn allemaal trots op ons eigen haakwerkje.
      En dan maakt het ook niet uit of je nog moet beginnen, al verder bent (zoals ik) of net als jij toer 4 nog moet doen.

      Ik wens je veel haakplezier.

      Verwijderen
  2. Wauw, ik vind jou kleuren echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Herriet.

      Ik ben al een heel stuk verder dan op mijn blog, maar dat laat ik nog niet zien ;-)
      Alle kleuren vind ik mooi en als ik nog zo'n deken zou gaan haken dan worden het wellicht andere kleuren.
      Kritisch ben ik wel, de kleuren moeten wel bij elkaar passen en niet constant worden herhaald....hier en daar heb ik dan ook verschillende toeren uitgehaald en opnieuw gehaakt....zucht hihi.

      Verwijderen