zaterdag 4 januari 2014

Haakboek (journal)

Ik heb altijd een journal willen hebben waar al mijn gedachten, belevenissen en momenten van die dag in staan geschreven.
Op de site van Bij Kris zag ik een Moleskin boekje; een notitieboekje met een kraft-omslag. Wel een beetje saai zo'n kraft omslag, maar daar heb ik het niet voor gekocht.

Deze "saaie" journals ga ik gebruiken voor mijn Crochet Along.
Een soort dagboek waar ik later, veel later of nog veel later terug kan lezen wat mijn gedachten, belevenissen en momenten waren om een deken te haken.

Met een gatentang, een bolletje wol, haaknaald 2,5 en een aantal toeren met vasten is het een vrolijk Haakboek geworden. Wat saai was is nu een persoonlijk tintje geworden. ;-)

Wil je ook een "Haakboek" omhaken? Kijk op Ruby Murrays Musings voor de complete werkbeschrijving.


Haakboek © Pluizewol - januari 2014












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen