woensdag 22 januari 2014

Lentebloem Cozy

Vorige week heb ik een tulpenrandje gehaakt en verwerkt in een lente vaas.
Ik heb nog restjes witte, groene en roze wol, genoeg om nog één tulpenrandje te haken.
Nog één lente vaasje dan? Nee...3 lente vaasjes is voldoende, ik moet iets anders gaan bedenken.

Met hetzelfde (simpel maar o zo leuk) patroontje heb ik vanmiddag een bekerwarmer gehaakt...
uiteraard in dezelfde mierzoete lentekleuren.

De tulpenrand van In Haken vind ik zo leuk, die ga ik voor meer haakwerkjes gebruiken. :-)


Lentebloem Cozy © Pluizewol - januari 2014







7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan! Erg leuk het tulpen randje in deze frisse kleuren zo om het kopje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het complimentje.

      Het was even passen en meten en hier en daar had het misschien wel anders gekund.
      Alles is op gevoel gehaakt, zonder een patroon hoe ik een bekerwarmer moet haken.
      Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Ik ben trots dat het mij is gelukt!

      De tulpenrand blijft een leuk schattig patroontje, even denken wat het volgend haakwerkje wordt....

      Verwijderen
  2. Wat een gaaf blog heb je!! WOW te gek!Echt heeel gaaaf!! Ben je meteen gaan volgen, zowel hier als op Facebook!
    Heerlijke vrolijke kleurtjes gebruik je! Ga zo door!! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Willemijn voor je complimenten. Leuk om te lezen dat je mijn blog, gaaf, te gek en heeel gaaaf vind. ;-)
      Mijn creativiteit is nog lang niet op...soms heb ik teveel leuke ideeën.

      Groeten van Mandy

      Verwijderen
  3. Wat een leuke bekerwarmer. Eigenlijk allemaal leuke kleine dingetjes op je blog, ben je gaan volgen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marion. Leuk dat je mij gaat volgen.
      Ik ben al bezig met nieuwe haakwerkjes. Mijn volgend "groot" project zijn kussens voor de bank.

      Geniet en veel leesplezier op mijn blog.

      Groeten van Mandy

      Verwijderen
  4. Hallo, Wat een leuk idee!! Ik kwam deze toevallig tegen....heb je hier ook een patroon van? Hoor het graag van je. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen