donderdag 30 januari 2014

Pot vol bloem

Wat je allemaal niet kan doen met een glazen pot.
Voorheen gooide ik ze weg, maar nu bewaar ik ze...je weet maar nooit.

Gisteren zag ik op Dutch Crochet a Granny a day een schattig "Cupcake Deluxe patroontje".
Een patroontje dat bedoeld is als kastrandje of als een randje voor de Crochet Along deken.
Tja, mijn Crochet Along deken heb ik al zover, dat het Cupcake Deluxe patroontje er niet meer tussen past.

En als kastrandje kan ik het ook niet gebruiken....zucht.

Ik moet de creatieve bibliotheek in de bovenkamer even opzoeken, daar zal vast wel iets te vinden zijn.
A, B, C....aaah de C van Cupcakes!
Cupcakes bakken, cupcakes recepten, cupcakes decoratie, cupcakes ingrediënten... ... ...

Met al mijn creatieve ideeën heb ik het patroontje omgetoverd in een Pot vol bloem.
De glazen pot heb ik gevuld met bloem en versierd met het Cupcake Deluxe patroontje. Uiteraard wel iets aangepast naar mijn eigen idee ;-
De kers op de taart is de 
bijpassende deksel met een roze koortje en grote slagroomtoef. 

Mijn Pot vol bloem maakt het bakken nog gezelliger.


Pot vol bloem © Pluizewol - januari 2014






3 opmerkingen: