vrijdag 7 februari 2014

Crochet Along - Week 6

Yeah! vandaag heb ik toer 131 gehaakt; de laatste toer van de Crochet Along deken.
Maar ik ben er nog niet, ik ga nog even door.


Vanmiddag heeft de postbode een pakketje bezorgd met een nieuwe levering aan wol.
Achteraf gezien heb ik natuurlijk veel te veel besteld...zucht. Wol die ik overhoud kan ik goed gebruiken voor mijn nieuw haakproject; een kussen voor op de bank.

Ondertussen bedenk ik een leuke naam voor mijn deken, "Crochet Along" is zo saai.
Ik heb al wel een idee, maar ik twijfel nog. Misschien wil jij mij helpen met een nieuwe naam
Oja, en dan moet ik eerdaags ook op zoek naar een leuk patroon voor een rand.
Niet te ouderwets en niet te kitch, gewoon een stoere rand met een subtiel "frummeltje". ;-)


Mijn deken is bijna af. Ik had mij voorgenomen om iedere week 2 toeren te haken, maar de tijd heeft mijn gedachten ingehaald. En hier (op mijn blog) lijkt de tijd even stil te staan :-)
Vandaag is 
het tijd voor een nieuwe update.

Na de "ingewikkelde" Catherine Wheel en een toer met halve stokjes en stokjes wordt deze week de Star Stitch (sterren steek) gehaakt.
Zo moeilijk is de Star Stitch toch niet? maar ook ik maak af en toe fouten.
Bij het einde van de toer kwam ik er achter dat ik 1 steek minder had gehaakt.

Met een diepe zucht heb ik de toer maar uitgehaald en opnieuw gehaakt.....

Volgende week is er een nieuwe update. Tot volgende week!


Crochet Along © Pluizewol - februari 2014





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen