vrijdag 14 februari 2014

Crochet Along - Week 7

Week na week groeit mijn deken een paar toeren, daar kan ik echt van genieten.
Ik ben ook heel trots op mijn deken. Mijn deken is vrolijk, heeft kleur, is persoonlijk en met veel liefde haak ik iedere dag weer een stukje verder.

Ik ben bij toer 153 aangekomen. Een heel stuk verder dan mijn blog, maar dat weten we inmiddels al wel.
Na de laatste toer (volgens het origineel patroon) dacht ik er bijna te zijn, maar dat valt toch wel tegen.
Het patroon houdt bij toer 131 op en ik moet nu op gevoel en na eigen inzicht de toeren herhalen. 

Nog een paar toeren dan heb ik 2 meter gehaakt. Mijn deken is nu een war war van allemaal draadjes, die ik straks één voor één moet afhechten. Daar zie ik wel tegenop (niet het aantal draadjes), maar hoe ik dat moet doen, maar daar zal vast wel een beschrijving van zijn.

Volgende week is er weer een nieuwe update.
Tot dan!

Crochet Along © Pluizewol - februari 2014


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen