vrijdag 21 februari 2014

Crochet Along - Week 8

Wat heb ik een plezier in het haken van mijn deken. Iedere dag en iedere avond haak ik een paar toeren en na iedere toer wordt het alleen maar mooier en mooier.

Deze week zijn er 4 toeren met stokjes en halve stokjes gehaakt. De rechttoe rechtaan toeren, zoals ik ze eens eerder heb genoemd. 
Tja wat kan ik er nog meer over vertellen? Dat ik toeren uithaal en opnieuw begin is ook geen nieuws.
Zo kan ik uren zoet zijn met 4 toeren en dan ben ik nog maar bij toer 25...althans voor mijn blog ;-)

Vanaf nu ga ik de toeren niet meer uithalen. 
En ik heb mij aan mijn woord gehouden. Vandaag begin ik bij toer 164.....bijna....ik moet nog zo'n 35 cm haken dan is mijn deken 2 meter.

Volgende week is er weer een nieuwe update.
Tot volgende week!


Crochet Along © Pluizewol - februari 2014







5 opmerkingen:

  1. Wat gebruik je toch mooie kleuren !
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super mooi die kleuren van jou! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Danielle en Herriet voor jullie complimenten.

    Voor ik aan de CAL begon had ik nooit eerder met Stylecraft gehaakt. Via internet heb ik 10 kleuren besteld en maar hopen dat de kleuren net zo mooi zijn als het voorbeeld op de site. Zijn de kleuren niet mooi, dan kan ik ze wel ergens anders voor gebruiken.

    Ik wil (absoluut) geen regenboog kleuren, dat vind ik te fel en dat past ook niet bij mijn slaapkamer.
    Ik haak een sprei voor op bed en ik wil de sprei ook gebruiken voor op de bank. Warme en rustige kleuren vind ik heel mooi.

    Jammer dat ik al bijna bij de laatste toeren ben, het is zo leuk om te haken.
    En 2 dekens is misschien een beetje overdreven. Ik heb voldoende besteld, kleuren die ik overhoud ga ik (in combinatie met andere kleuren) gebruiken voor kussens voor de bank.

    Groeten van Mandy






    BeantwoordenVerwijderen