vrijdag 28 februari 2014

Crochet Along - Week 9

De bobbelsteek wordt deze week gehaakt.
Bobbels? oké platte bobbels dan ;-) Maar dat ligt echt niet aan de ervaren haakster, i
k heb netjes het patroon gevolgd.
Het is even freubelen en het is misschien niet helemaal perfect, maar ik ga geen moeite doen om er een bobbel van te maken. Het is al een hele toer om te haken ;-)

Inmiddels ben ik al een heel eind verder en ik moet nog één keer de Catherine Wheel haken en 4 toeren stokjes en halve stokjes en dan zijn alle toeren gehaakt. 
Ik kan mij voorbereiden op het afhechten van alle draadjes. Pppf dat zullen er zo'n 400 zijn, maar ik ga ze echt niet tellen.... ;-)

Ik weet ook welke rand er omheen komt. Eerst een paar toeren met vasten of granny stripes (zodat de zijkanten een beetje bijtrekken) en als finishing touch een pom pom randje. Ook weer bobbels haha. :-)

Tot volgende week!


Crochet Along - Week 9 © Pluizewol - februari 2014

4 opmerkingen:

  1. Wat be je al ver. Nu het vervelendst werk afhechten.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net de laatste toer gehaakt. De deken ligt nu op mijn bed...uit te rusten van al het heen en weer gehaak.
      Ja de "vervelendste" klus komt nog en ik weet nog niet hoe is dat moet doen, maar dat komt vast wel goed.
      Kan ik intussen bedenken welke kleur het pom pom randje wordt :-)

      Verwijderen
  2. Mooi zeg, ik ben erg benieuwd naar het randje... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, maar dan moet ik eerst de 400 draden wegwerken....
      Het resultaat zal ik dan ook met trots laten zien :-)

      Groeten van Mandy

      Verwijderen