donderdag 6 februari 2014

Tulpen lijstje

Daar is die weer, het welbekende tulpenrandje!
Ik hoor je zuchten, maar dat is niet nodig, kijk zelf maar....

Tijdens het haken had ik constant het liedje "Als de lente komt dan stuur ik jou..." in mijn gedachten. ♫ ♪ ♪ 
Heel irritant en nu hoor je mij zuchten, omdat ik het liedje helemaal niet leuk vind. Ondanks dat past het wel bij mijn tulpen lijstje.

Oja, ik heb er ook maar gelijk een Oer-Hollandse kaart van gemaakt, maar dat had je zeker al wel gezien ;-)
En dat is mij aardig gelukt...al zeg ik het zelf.


Tulpen lijstje © Pluizewol - februari 2014




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart erg mooi gedaan, laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! En erg mooi blog heb je, ben volger geworden ;)
    Groetjes,
    WendysMhaaksels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wendy.
      Leuk dat je mijn volger bent geworden :-)

      Verwijderen