zaterdag 1 februari 2014

Vaatdoekje

Een simpel maar eenvoudig vaatdoekje, gehaakt van katoen. Geen idee of het wel werkt, maar vind het idee wel leuk.

Het begon met een proeflapje. Een vierkantje haken, waarbij de zijkanten keurig recht blijft. Kan ook niet anders want ik haak steeds hetzelfde aantal stokjes op elkaar.
Vreemd is wel waarom het bij mijn Crochet Along deken op één of andere manier niet recht loopt....hhmm.

Het katoenen garen heb ik ooit eens in Groningen gekocht. Jammer dat ik toen niet veel meer bollen heb meegenomen, het haakt zo fijn en het is zo zacht. Misschien dat ik het ooit weer eens tegen kom....

Mijn Sop vaatdoekje hangt keurig aan de waslijn, schoon en fris en klaar voor gebruik.


Sop vaatdoekje:
Kleur: Oud Blauw, Olijf groen en Plum paars
Wol: Anna og Claras Bomuldsgarn
Patroon: Pluizewol


Vaatdoekje © Pluizewol - februari 2014




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen