vrijdag 28 maart 2014

Crochet Along - Week 13

Het zonnetje schijnt, de temperatuur gaat langzaam omhoog en ik loop met mijn warme deken in de weer.
Ik leg mijn deken op de bank, pak mijn fotocamera en maak een paar foto's klik...klik...klikkerdeklik...
Ik weet dat je nieuwsgierig bent, maar je moet nog even geduld hebben. Als ik de foto's heb bewerkt en een klein verhaaltje heb geschreven dan mag je mijn deken gaan bewonderen.

De deken heeft verschillende patronen en als je goed hebt opgelet, zie je dat de patronen zich nu gaan herhalen.
Nog even in het kort een overzicht wat er per week is gehaakt.

Week 1. Lossen, half stokjes en stokjes
Week 2. Granny Stripes
Week 3. Stokjes en half stokjes
Week 4. Catherine Wheel
Week 5. Stokjes en half stokjes
Week 6. Ster patroon
Week 7. Stokjes en Granny Stripes
Week 8. Stokjes en half stokjes
Week 9. Bobbel steek
Week 10. Stokjes, half stokjes en Golf steek
Week 11. Half stokjes en stokjes
Week 12. Granny Stripes, stokjes en half stokjes
Week 13. Ster patroon
Week 14. ...?


Weet jij wat er in week 14 wordt gehaakt? 
Zijn het stokjes, zijn het half stokjes, misschien is het wel de Bobbel steek of een ander leuk patroon.

Wat denk jij?...ik ben benieuwd naar je antwoord. 
Als je de weken goed bekijkt kom je er misschien wel achter. ;-)

Tot volgende week.



Crochet Along © Pluizewol - maart 2014




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen