zaterdag 8 maart 2014

Crochet Along - Week 10

Tussen alle drukte door en zo nieuwsgierig als ik ben, open ik het nieuwe PDF bestand van de CAL. Ik wil naar beneden scrollen, maar dat gaat niet, het is maar 1 pagina. Deze week maar 2 toeren haken?
Ik had wel een paar toeren meer verwacht....zucht. 

Ik heb vandaag geen (of weinig tijd) voor een update van mijn blog, mijn deken zal tot morgen moeten wachten. Stiekem kriebelt het wel om weer een stukje van mijn deken te laten zien...ik moet gewoon nog even geduld hebben.

Het zonnetje schijnt als vroeg in de morgen, het wordt een zonnige dag vandaag en dat betekent voor mij een zonnig dagje haken. Ik heb nog een update die ik moet plaatsen en ik ben bezig met een nieuw haakwerkje....spannend en druk druk druk hihi.

Ik pak mijn laptop lees nog even het nieuws, bekijk alle updates van mijn blog en facebook en wat zie ik: Crochet Along week 10 - extra! Week 10 is een toer met stokjes en halve stokjes en de "golfsteek" wordt ook gehaakt.
Het is maar goed dat ik gisteren geen update had geplaatst, dan zou ik alles opnieuw moeten doen. ;-)

Ben benieuwd wat er volgende week wordt gehaakt.
Tot volgende week!


Crochet Along © Pluizewol - maart 2014



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen