vrijdag 14 maart 2014

Crochet Along - Week 11

Alle toeren van mijn deken zijn gehaakt, alleen de o zo vele draadjes moet ik nog wegwerken. Iedere avond een paar toeren haken en met trots naar het geheel kijken hoe mooi het is geworden...ik mis het stiekem toch wel :-)

Voorlopig leg ik de deken even aan de kant, nu het lente is en het zonnetje begint te schijnen is het ook veel te warm met een grote deken op schoot.
Maar ik zit niet stil...als je trouw mijn blog volgt, heb je intussen weer nieuwe hippe haakwerkjes gezien.

Vandaag is er weer een nieuwe update van mijn deken. Een toer met halve stokjes, stokjes, halve stokjes en stokjes....beetje saai is het niet?
De volgende toer zijn Granny Stripes, maar die bewaar ik voor volgende week....hihi

Tot volgende week!



Crochet Along © Pluizewol - maart 2014



4 opmerkingen:

  1. Echt mooi al die resultaten van de crochet along! Veel kleurenwissels maken het idd extra mooi, maar ik zou vooraf al opzien tegen al die draadjes instoppen! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Klaartje Nel.

      Ik ben ook blij met resultaat. In het begin volgde ik trouw een zelf gemaakt kleurenpatroon, maar daar ben ik al gauw van afgestapt. Gewoon op gevoel verder haken maakt de deken nog meer eigen.

      Ik weet nog niet hoe ik de draadjes moet instoppen...er zal vast wel ergens een beschrijving van zijn.
      Als dat is gedaan, dan haak ik er een mooie rand omheen met granny stripes of vasten en als laatste een pom-pom steek (bolletjes steek).

      Verwijderen
  2. Je deken ziet er prachtig uit! Gewoon toch maar beginnen met die draadjes, is het ook zo weer gebeurd... Leuk dat je deze week voor elke toer een andere kleur pakte. Ik heb zelf twee toeren klaar en wilde eigenlijk om en om de volgende doen (in dezelfde kleuren), wordt nu toch anders denk ik... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hennie,

      Dat is ook zo, als ik er iedere dag een paar doe des te eerder ik kan beginnen met de rand.
      Ik wil de deken ook van de zomer gaan gebruiken, als sprei (met een laken eronder) in plaats van mijn dekbed.

      Dat jou deken nu anders wordt dan je eerst in gedachten had, maakt het juist zo leuk.
      Er is geen deken hetzelfde, tenzij je twee dezelfde maakt ;-)

      Veel haakplezier met je deken!
      Ben nu wel heel nieuwsgierig hoe jou deken er uit ziet....ik ga even naar je blog :-)


      Groeten van Mandy







      Verwijderen