dinsdag 11 maart 2014

Eiermuts en eierdop

Met dezelfde kleuren als mijn gehaakte vaas heb ik een eiermuts en eierdop gehaakt.

Ik begin met wit haakkatoen en de laatste toer wil ik groen met een bloemenrandje.
De eerste toeren gaan goed, maar het heeft geen vorm van een ei....nog maar een keer proberen!

Hier en daar het patroon aangepast en nu is het wel een eiermuts. 
Tussendoor een toer met roze en wit gehaakt en de laatste toer is een lentebloemrandje.
De eiermuts heb ik gedecoreerd met een gehaakt bloempje en bovenop de muts vast gemaakt.

De "mislukte" eiermuts is niet helemaal mislukt...ik kan het prima als eierdop gebruiken. :-)
Nu nog een passende naam bedenken, een collage maken en mijn eiermuts en eierdop met trots aan jou laten zien. 

GreenGate is mijn inspiratiebron, geheel in hun stijl heb ik mijn creativiteit vorm gegeven.


GreenGate Lentebloem © Pluizewol - maart 2014


6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Ingrid.

      ...Te mooi om het te gebruiken ;-)

      Verwijderen
  2. marian hilverts11 maart 2014 om 16:38

    Wat lief marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Deens GreenGate servies past er ook heel goed bij.
      Ik vind het servies heel mooi, zou ik wel willen hebben...

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel :-)

      Ik vind het zelf ook heel mooi geworden.
      Nu nog op zoek naar een winkel die GreenGate verkoopt...zucht.

      Verwijderen