zaterdag 8 maart 2014

Gehaakte vaas

Het zonnetje schijnt al vroeg in de morgen, het wordt een zonnige dag vandaag.
Dat wordt heerlijk genieten met mijn haakwerkjes en creatieve ideeën.


In de koelkast staat een fles met jus-orange, die heb ik nodig voor mijn haakwerk.
Er zit nog een klein beetje in....net genoeg voor één glaasje. Met warm water spoel ik 
het etiket eraf, de fles laat ik drogen en intussen geniet ik van een glaasje jus-orange. ;-)

Met de fles op schoot, een paar vrolijke kleuren haakkatoen en een kleine haaknaald kan ik beginnen met mijn haakwerk. Ik haak een klein rondje, dan een aantal toeren met vasten en daarna....
jawel de bekende tulpensteek. Toch is het niet helemaal dezelfde steek, ik heb het hier en daar iets aangepast.

Een glazen fles omhaken is een feit! Het was soms even passen en meten, meerderen en minderen, wisselen van kleur, uithalen en opnieuw beginnen, maar ik ben er trots op.
Trots dat mijn gehaakte vaas is geworden zoals ik in gedachten had.
...met 
een beetje van mezelf en een beetje van Inhaken ;-)


Gehaakte vaas © Pluizewol - maart 2014

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel.

      Nu nog een paar tulpen erin en mijn gehaakte vaas is compleet :-)

      Verwijderen
  2. Mooi gedaan en een leuke foto collage.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerda.
      Ben ik aan het haken, dan tikt de tijd langzaam vooruit en als ik dan ook een leuke collage wil maken is de dag soms zo voorbij. :-)

      Ik kan uren genieten van haken en creatief bezig zijn.

      Verwijderen
  3. Ook weer zo leuk!

    Fijne Zon(nige)dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je brengt mij op nieuwe ideeën ;-)

      Gisteren heb ik Inhaken op de lente & Inhaken op de zomer ontvangen....nog meer leuke ideeën hihi.
      Ben nu de vlinders (Inhaken op de zomer) aan het haken, zo lief!
      Je komt ze vanzelf tegen op mijn blog....

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  4. Heel leuk! Zowel de vaas als de fotocollage :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Kleinigheidje.

      Ik probeer er altijd wel iets leuks van te maken. ;-)

      Verwijderen
  5. Heel mooi gedaan. Ik hou ook van je kleuren gebruik.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daniëlle.

      De kleuren maken het allemaal zo vrolijk. :-)
      Ik ben nu ook aan het haken met dezelfde kleuren....zeg nog niet wat het is ;-)


      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen