zaterdag 15 maart 2014

Mandy's Lentebroodje

Vanmiddag heb ik genoten van een heerlijke lunch, geserveerd op een papieren bordje met een gehaakt randje.

Speciaal voor Mandy's Lentebroodje ben ik naar Albert Heijn gefietst om de nodige ingrediënten te kopen.
Met mijn boodschappenlijstje in mijn hand, (met daarop mijn eigen recept voor een heerlijke lunch) ben ik de schappen langs gegaan voor pistoletjes, groene pesto, Alfalfa, kaas en.....de rest lees je straks. ;-)

Het was even zoeken, omdat Albert Heijn niet de supermarkt is waar ik wekelijks mijn boodschappen doe.
Mijn mandje is vol, volgens mij heb ik nu alles...even controleren en dan snel door naar de kassa, des te eerder ik kan genieten van mijn heerlijke broodjes.

Thuis gekomen, de oven voorverwarmen en intussen mijn papieren bordjes decoreren met een gehaakt randje. Pieeeeeep....de oven is op temperatuur, mijn papieren bordjes zijn gehaakt en mijn pistoletjes kunnen belegd worden met verse ingrediënten.

Mandy's Lentebroodje is een heerlijk pistoletje, belegd met verse ingrediënten en met liefde bereid.
Wil je Mandy's Lentebroodje ook proeven? Klik op de foto voor het recept.
Eet smakelijk!


Mandy's Lentebroodje © Pluizewol - maart 2014




6 opmerkingen:

  1. ziet er heerlijk uit op een prachtig bordje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch zonde om die mooie bordjes te gebruiken ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het ook, ik heb er ook maar 1 gehaakt. ;-)

      Verwijderen
  3. Dat ziet eruit als een heerlijk broodje! En wat een leuk blog heb je, ik zal vaker bij je kijken! Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel dat je mijn blog leuk vindt.
      Vanmorgen zag ik (bij toeval) ook jou blog. Ik vind de sjaal heel mooi geworden. De volgende keer kom ik weer even kijken.

      Het broodje was heerlijk, ga ik zeker nog een keer maken :-)


      Groeten van Mandy

      Verwijderen