donderdag 20 maart 2014

Plantenbak hip & pip

Mijn balkon heeft een nieuw verfje gekregen. Kozijnen en wanden zijn gerenoveerd, geschuurd en geschilderd in de kleuren muisgrijs met gebroken wit en dan mag er ook een zomers tintje bij.

De tafel heeft een nieuw Kitchen Kitsch tafelzeil, grijze plantenbakken en grijze bloempotten staan klaar om gevuld te worden met fleurige planten en aan de wand komt het vogelhuisje van oma, in een nieuw geverfde kleur.

Mijn balkon wordt een gezellig plekje om te vertoeven a la "
Kitchen Kitsch".
Voor op tafel heb ik een plantenbak gehaakt...helemaal hip & pip!


Patroon is eigen ontwerp van Pluizewol.
Plantenbak hip & pip © Pluizewol - maart 2014



4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment.

      Op de foto is de plantenbak missschien wel te zoet, maar dat komt ook omdat het zonnetje volop scheen.
      Ik wil zomerse kleuren...vind ik het toch niet zo mooi, dan haak ik zo weer een nieuwe. :-)

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
    2. Waaw, die plantenbak is keicool!

      Verwijderen
    3. Dank je wel Klaartje Nel.

      ...Soms heb ik van die "gekke" creatieve ideeën, dan wil en moet ik het ook maken.
      Dat maakt het haken zo leuk :-)

      Verwijderen