donderdag 13 maart 2014

Theedoek met sierrandje

Sierrandjes en nog meer sierrandjes...

Gisteren heb ik vier nieuwe theedoeken gekocht. Effen theedoeken in de kleuren roze, aqua, lime en oranje. 
Ik heb ze niet nodig omdat de huidige vies, oud en versleten zijn, hoewel? er zijn theedoeken die wel weg mogen...hihi.
De nieuwe heb ik gekocht om er een sierrandje omheen te haken en dan zijn hippe kleurtjes wel net zo leuk.


Ik heb nog restjes haakkatoen (niet alle kleuren), maar genoeg om er een randje mee te haken. Voor het sierrandje heb ik 2 kleuren nodig, ik neem licht roze en groen. 
Met een wolnaald naai ik een festonsteek en dan wil ik wel dat alle steken even ver van elkaar staan ;-P

Ik wissel van kleur en haak verder met de haaknaald...steek na steek, toer na toer.
Het heeft even geduurd, maar het ziet er perfect uit!, al zeg ik het zelf ;-)



Theedoek Folklore © Pluizewol - maart 2014




6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk is weer eens iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn hele grote theedoeken dat vind ik wel fijn met afdrogen, maar het is ook leuk voor op tafel op het balkon!
      De andere 3 kan ik als theedoek gebruiken.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel.

      Ik ben ook trots dat het mooi is geworden....te mooi om te gebruiken ;-)

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk!! Fleurig de afwas doen zo... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je we Hennie,
      De andere 3 (aqua, lime en oranje) moet ik nog doen. Weet alleen nog niet welke kleuren is daarvoor ga gebruiken.

      Verwijderen