dinsdag 15 april 2014

Crochet Along - Week 15

Ik ben een beetje laat...
Vrijdag is Crochet Along week 15 begonnen en ik heb nog geen update geplaatst. (bloos bloos)

Ik weet dat je nieuwsgierig bent, maar je hebt niet veel gemist...
Week 15 zijn 3 recht-toe recht-aan toeren. 2 Toeren met stokjes en 1 toer met halve stokjes.


Veel leuker nieuws is, dat ik gisteravond ben ik begonnen met alle draden wegwerken :-)
Ik zag er best tegenop, zoveel draden en dan aan beide kanten...pppff.
Eenmaal bezig viel het mij niet tegen en in twee uurtjes zijn alle draden weg.
Wauw! mijn deken is echt mooi :-)
Trots en vol enthousiasme ben ik begonnen met de eerste toer van de rand.
Na 2 toeren met vasten is het tijd om naar bed te gaan. Welterusten en tot morgen.


Ik beloof je dat er vandaag foto's worden geplaatst...ik moet ze alleen nog even maken ;-)
En wie weet kan ik je dan ook alvast een stukje van de rand laten zien.

Houd mijn blog dus goed in de gaten. Tot straks!



Crochet Along © Pluizewol - april 2014



Mijn deken is af :-)
Vanmiddag heb ik de rand gehaakt. Ik had nog het idee om nog een paar toeren te haken, maar heb mij bedacht. Waarom een bredere rand als ik mijn deken nu al mooi vind....ik laat het zo.

Ben trots op mijn deken.....





4 opmerkingen:

  1. Heel flink van je om alle draden weg te werken. Zo heb je nog meer eer van je werk.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd. als de draden weg zijn, heb je nog meer eer van je werk.
      Vanmiddag heb ik de rand verder gehaakt. Mijn deken is af en ik ben er trots op.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. Geweldig ,hhij ziet er ook heeeel mooi uit veel plezier met je nieuwe sprei /deken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan is het nog maar een klein stukje wat ik laat zien.
      Ik heb genoten van het project Crochet Along, nu kan ik genieten dat ik mijn deken ook kan gebruiken.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen