dinsdag 13 mei 2014

Geranium bloempot

Zaterdag kreeg ik bij Action een Geranium cadeau. Een cadeautje voor moederdag zeiden ze.
Nou die houd ik lekker voor mezelf ;-)
Er zijn rode, roze en witte Geraniums. Ik neem de roze en met 
de Geranium in mijn hand loop ik terug naar huis. 

Thuis gekomen ga ik op zoek naar een bloempot. Die is te klein, die is te smal en de ander is te groot.
Genoeg bloempotten, maar niet één die past?
Oh wacht eens, in de slaapkamer staan nog 2 plantjes...

Ik zou graag meer planten in huis willen, maar ik heb zo'n lieve ondeugende kat, die al mijn planten op eet en het liefst nog alle potaarde eruit uit haalt, waardoor de hele kamer ligt bezaaid met...inderdaad, potaarde.

De bloempot uit de slaapkamer is perfect. De kleur is misschien saai, maar ook daar is aangedacht...
Met mijn gehaakte bloempot zit ik plezier achter de Geraniums ;-)

Geranium bloempot © Pluizewol - mei 2014






Kleurinspiratie:




2 opmerkingen:

  1. Zo is dat probleem opgelost se !!! De juiste kleur haken rond het bloempotje en dan heb je een prachtig resultaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn Geranium heeft het overleeft! Geen potaarde op de grond en geen aangevreten bladeren.
      Tot nu toe vind mijn kat de Geranium niet lekker ;-)

      Dat de kleuren hetzelfde zijn als de Geranium is puur toeval, maar zo is het wel een zonnig en vrolijk geheel.

      Verwijderen