dinsdag 6 mei 2014

Koeki

Likkoekjes, je kent ze vast wel die kleine ronde koekjes met roze, geel en wit suikerglazuur. Alsmaar likken tot het glazuur eraf is en dan was het koekje opeens niet meer zo bijzonder. Je neemt een nieuw koekje en begint opnieuw...

Heel even gaan mijn gedachten terug naar de jaren 80, een tijd dat ik als kind ook heb genoten van die lekkere likkoekjes. Zijn ze nog te koop en zijn ze net zo lekker als vroeger? 
Ik schrijf ze meteen op mijn boodschappenlijstje ;-)

Blijven jullie nog maar even dromen in de jaren 80, dan ga ik intussen verder met mijn etagere.
Een paar weken geleden was die nog leeg en nu is mijn etagere gevuld met allerlei lekkernijen;
2 petit fours, 1 mergpijpje, 2 koekjes, 1 jamkoekje en 2 Koeki likkoekjes. 

Koeki likkoekjes heb ik gisteren gehaakt. Een klein hartje met suikerglazuur en om het nog zoeter te maken heb ik ze gedecoreerd met gekleurde suiker.


Koeki © Pluizewol - mei 2014


1 opmerking: