dinsdag 6 mei 2014

Koeki

Als ik naar mijn etagere kijk en trots ben op mijn gehaakte lekkernijen, bedenk ik mij dat ik er veel eerder aan had moeten beginnen. Ach, dat bedenk je altijd later, als...en had ik maar...en wat als...of waarom...

Echte koekjes zijn verpakt in folie, hebben een bedrukte label met naam, herkomst, ingrediënten en houdbaarheidsdatum. Gehaakte koekjes hebben dat niet. Je kan ze niet proeven, ruiken naar katoen, zijn niet verpakt in folie en hebben geen label met naam, herkomst, ingrediënten en houdbaarheidsdatum.

Dat brengt mij op het idee om mijn Koeki likkoekjes, net als echte koekjes te presenteren alsof ze in de winkel te koop zijn. Ben alleen de prijs vergeten, bedenk ik mij nu....


Koeki © Pluizewol - mei 2014





1 opmerking:

  1. Oei, geen koekjes voor mij...gluten, lactose...
    Maar mooi zijn ze wel.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen