donderdag 1 mei 2014

Petit Four Pistache

Ik heb de smaak te pakken, maar ze zijn ook zoooo lekker ;-)
Vanmiddag heb ik mijn 2e petit four gehaakt, een eigen ontwerp met een eigen smaak.

Pistache met mintvulling:
Een ronde bodem van coffee chocolade, gevuld met frisse mint-crème.
Daar overheen een laagje marsepein van pistache, gedecoreerd met frisse citroen suikerglazuur en een zoet suikerbloempje.


Eet smakelijk!

Voor de nieuwsgierige aagjes...
Pistache met mintvulling is niet te koop, je mag er lekker naar kijken.
Aan het smaakpatroon wordt nog creatief gewerkt, wie weet plaats ik die binnenkort op mijn blog.

Petit Four Pistache © Pluizewol - april 2014





Kleurinspiratie Pluizewol:


4 opmerkingen:

  1. Hmmm, ziet er lekker uit !!!
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor jullie complimenten.

    Mijn etagere is inmiddels aangevuld met lekkere koekjes. Ik moet er nog een foto van maken.
    Welke koekjes het zijn, houd ik nog even voor mezelf. Ik plaats ze binnenkort op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen