woensdag 25 juni 2014

Two-Tone omslagdoek 2

Nog één Two-Tone omslagdoek?...Je hebt er toch al één?
Ja, maar deze is voor de winter.
 


6 Weken geleden was er een gezellig thee-haakkransje bij Jackies Atelier. Samen haken, even bijkletsen, haakwerkjes bekijken en nieuwe ideeën opdoen. En een kijkje in de knusse houten chalet kan ik niet overslaan.

In het warme zonnetje ben ik begonnen met het haken van de Two-Tone omslagdoek.
Zou ik aan 1 bol genoeg hebben? Het is wel een heeeeeele grote bol.
Ik moet geen fouten maken, want mohair is niet makkelijk uithalen....

Na vele toeren en vele uurtjes is dan "eindelijk" mijn omslagdoek klaar.
Een zachte warme omslagdoek...niet alleen voor de winter, maar toch ook voor de zwoele zomeravonden.

Patroon: Two-Tone omslagdoek uit het boek Haken & Kleur
Wol: Drops Verdi
Haaknaald: 5 mm



Oslo omslagdoek © Pluizewol - juni 2014









4 opmerkingen:

  1. Laat die zwoele zomeravonden maar komen. Jij bent er klaar voor met zo een prachtige omslagdoek !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen dat mijn omslagdoek heel erg mooi en prachtig is :-)

    Het is ook een makkelijk patroon wat zo lekker weg haakt....hoewel? mohair haak je niet zo weg...
    De "beroemde" Southbay / Elise wil ik ook haken, maar dan heb ik voorlopig wel genoeg ;-)

    Mijn volgend project komt er ook aan......maar dat houd ik nog even voor mezelf :-)


    Een creatieve groet van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen