vrijdag 29 augustus 2014

Poncho Fjell

De zomer is bijna voorbij en het zonnetje maakt plaats voor grauwe grijze wolken.
Hoewel het vandaag wel weer lekker weer is, komt de herfst en winter iedere dag weer een stukje dichterbij ;-)
En zo heeft ieder seizoen zijn eigen charme.

Ik heb altijd een poncho willen hebben en wat is dan leuker om er zelf één te maken?

Met een beetje van Drops en mijn eigen creativiteit, haaknaald 6 en dikke warme wol is mijn poncho toch wel uniek en bijzonder....al zeg ik het zelf ;-)

Poncho Fjell:
Patroon: Drops en mijn eigen creativiteit
Wol: Drops Big Delight
Haaknaald: 6 mm



Fjell © Pluizewol - augustus 2014






1 opmerking:

  1. Ziet er zalig warm uit. Laat die koude dagen maar komen, je bent er klaar voor ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen