dinsdag 23 september 2014

DIY "Doe eens gek"

Vandaag een keer geen haakwerkje, maar wat dan wel? 

Mijn handen kriebelen om te gaan haken. Gisteren 30 bollen wol gekocht voor een...
ssst....hihi. Wil ik toch bijna vertellen wat het gaat worden, maar ik vertel nog lekker niets.
Een DIY gefreubel tussendoor is niet erg, dat maakt het juist afwisselend ;-)

Vorige week zag ik op internet een waxinelichtje in een garde voorbijkomen.
Ja je leest het goed, vandaar de titel "Doe eens gek".
Ik vind het idee zo leuk dat ik even bij Action ben gaan shoppen.

Wat heb je nodig:
- Garde (Action €0,99)
- Waxinelichtjes (op batterij)
- Washi tape
- Schaar

Wat moet je doen:
1. Beplak het waxinelichtje met Washi tape.
2. Plaat het waxinelichtje in de garde
3. Hang de garde op een sfeervol gezellig plekje 

Simpel maar o zo leuk.
Doe eens gek!.....


Garde waxinelichthouder © Pluizewol - september 2014

1 opmerking: