maandag 29 september 2014

Granny Square raamhanger

De herfst en winter vind ik mooie seizoenen. De rode, oranje en gele kleuren in de herfst wanneer de bomen hun bladeren verliezen en de grijze en witte kleuren als de winter in aantocht is.
Daar kan ik van genieten....en zo heeft ieder seizoen zijn eigen charme.

De herfst is net begonnen en mijn haakwerkjes passen zich dan ook aan.
Met dikke warme wol in mooie herfsttinten maak ik iets voor mezelf en de wit-grijze tinten zijn voor de winter.

Met wit-grijs katoen heb ik een raamhanger gemaakt. Een granny square (wat mij doet denken aan een sneeuwster) hangt aan een stokje en wanneer het winter is hangt de granny sneeuwster sfeervol voor het keukenraam.


Winter Wonderland © Pluizewol - september 2014



1 opmerking:

  1. keileuk idee! Dat wil ik ook eens maken. Nog uitzoeken hoe ik mijn stokje moet bevestigen/hangen.

    BeantwoordenVerwijderen