dinsdag 9 september 2014

Shopper Bont gestreept

Een jute "AH" tas omhaken is een zomerse trend geworden.
Er is er geen één hetzelfde! dat maakt deze shopper zo uniek.

Ik heb mij er ook aan gewaagd. Ik heb een nieuwe jute tas gekocht (die ik had was niet zo mooi meer) en met een bolletje gekleurde wol heb ik mijn eigen creativiteit gevolgd. 

Na vele gekleurde toeren heb ik een "Bont gestreepte" shopper.
De binnenkant is gevoerd met een grasgroen katoentje en voorzien van een ritsvakje.
De shopper is ideaal als boodschappentas en/of strandtas.

Bont gestreept:
Patroon: Eigen ontwerp Pluizewol 
Copyright: De shopper is niet te koop en mag niet zonder toestemming worden gepubliceerd of worden nagemaakt.



Bont gestreept © Pluizewol - september 2014



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen