vrijdag 10 oktober 2014

Crochet Along - de laatste toeren

De laatste toer van de Crochet Along deken is gehaakt. 
Omdat mijn deken nog niet groot genoeg was ben ik een aantal toeren verder gaan haken.
Over een paar weken wordt de rand gehaakt. Dan laat ik je ook zien hoe mijn deken er in het geheel uitziet. :-)

Voor nu verlaat ik de Crochet Along 2014. Het was een leuk project.
Er zitten heel wat uurtjes haakwerk in verwerkt en dat maakt de deken zo bijzonder.
Ik heb veel plezier van mijn deken en zal er nog meer van genieten.

Dit is voorlopig de laatste update. Maar niet getreurd, over een paar weken begin ik met een nieuw project "Scheepjeswol CAL 2014". Ook een deken maar dan met verschillende "Granny's".
Ik heb de wol al besteld, maar de levering is pas over 2 weken...tja ook hier is er weer een run op de CAL pakketten.

Tot gauw!

Volgende keer bij Crochet Along:
De rand en het geheel

Crochet Along © Pluizewol - oktober 2014







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen