donderdag 16 oktober 2014

Scheepjes cal 2014

Een vriendelijke postbode staat voor de deur met een pakketje in zijn handen.
Een wol-pakketje voor mevrouw, alsjeblieft! En de postbode gaat verder met zijn dienst.

Yeah! ik kan nu ook beginnen met de Scheepjes cal. :-)
Zo blij als een klein kind, maak ik de doos open en in de doos zit nog een cadeau.
De bolletjes wol zijn met Kraft papier ingepakt...zo leuk en zo origineel.
In de doos liggen ook een paar bolletjes. Ik heb een paar extra besteld, omdat ik enkele kleuren uit het cal-pakket misschien niet mooi zou vinden.

Ik maak het cal-pakket open en een kleurrijk kleurenpallet betoverd mijn blik. 
Eén voor één bekijk ik de 17 verschillende kleuren. Zo mooi en zo.....zucht.

Mijn bolletjes bewaar ik in een "retro" koffer, speciaal gekocht voor de cal :-)


Scheepjes cal © Pluizewol - oktober 2014



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen